کسب و کار اینترنتی

? دليل شکست اغلب کسب و کار هاي اينترنتي

از مشکلات که ممکن است در آينده برايشان پيش بيايد هيچ اطلاعي ندارند.
اغلب افراد مطمئن هستند در کسب و کار شان موفق خواهند شد به همين خاطر ديگر به فکر پيشرفت و افزايش خلاقيت در کسب و کار شان نيستند.
بدون مطمئن شدن از کارايي خدمات و محصولاتشان آنها را بفروش مي رسانند و بعد از مدتي متوجه نارضايتي مشتريان شان مي شوند.
بدون هدف گذاري و داشتن برنامه کسب و کارشان را شروع مي کنند که تقريبا مشخص است که اين کسب و کار به نتيجه خوبي نمي رسد.


اين ها فقط بخشي از مطالب لوکساور است! اطلاعات بيشتري در انتظار شماست …

?±?§U? ?§U??¯?§?²U? ?©?³?¨ U? ?©?§?± ?§U?U????±U???U?

چطور بدون تبليغات و صرف هزينه زياد، محصولات و خدماتتان را به صورت ويروسي معروف کنيد
چطور تيم قدرتمندي بسازيد تا بهره وري تان چندين برابر شود
چطور برنامه ريزي يک ساله کسب و کارمان را انجام دهيم تا نتيجه بسيار عالي بگيريم
چطور برندمان را در بين مشتريان جايگاه سازي کنيم
چطور با استفاده از ايميل مارکتينگ بدون افزايش بازديد روزانه، فروشتان را 10يا 100برابر کنيد
چطور سيستم اشتراک خودکار بسازيم تا درآمدمان به طور خودکار افزايش پيدا کند
چطور با استفاده از فنون مذاکره سريعتر بتوانيم توجه مشتريان را به خودمان جلب کرده و آنها را قانع کنيم
چطور بتوانيم به افراد سرمايه دار دسترسي پيدا کرده و محصولاتمان را معرفي کرده و اعتماد آنها را جلب کنيم
چطور با طراحي ظاهر و چيدمان سايت، فروشمان را افزايش دهيم
چطور مي توانيم با ساخت سيستم همکاري در فروش ، راه 10 ساله کسب و کارمان را در 1 سال برويم
چطور کار هاي گرافيکي مان را طراحي کنيم تا بيشترين تاثير را روي مخاطبين داشته باشد
چطور بتوانيم برند سازي شخصي خودمان را افزايش داده و محبوبيت بيشتري نسبت به رقبا کسب کنيم
چگونه سيستم فروشمان را طراحي کنيم تا فروشمان هميشه رشد جهشي داشته باشد
چطور در کمتر از 3 ماه صفحه اول گوگل را تصاحب کنيم حتي اگر تازه سايتمان را راه اندازي کرده باشيم
چطور با برنامه ريزي و مديريت زمان به موفقيت هاي بيشتري دست پيدا کنيم
چطور خيلي سريع تر از مردم عادي به جايگاه شماره يک در حوزه تخصصي خودمان برسيم
چطور باور هاي محدود کننده تان را کشف کرده و آنها را نابود کنيد

 

شرايط و نحوه عضويت در لوکساور

لوکساور سيستمي است براي کمک به افراد مصم و قصد ما استفاده همه مردم از آن نيست و تنها به افرادي حق عضويت خواهيم داد که موفقيت آنها را 100 %  تضمين کنيم .

 

برچسب ها: کسب,و,کار,اینترنتی,,کسب و کار اینترنتی ,لوکساور , آموزش تبلیغ نویسی,
[ جمعه 2 آذر 1397 ] [ 10:39 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سوپرمارکت های آنلاین

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: سوپرمارکت,های,آنلاین,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:50 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

برچسب ها: مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی,در,مقابل,تبلیغات,سنتی,,
[ چهارشنبه 22 آبان 1398 ] [ 15:40 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد