دانلود مقاله ترجمه شده مدلینگ یک زنجیره عرضه با استفاده از شبکه صف – الزویر

دانلود مقاله ترجمه شده مدلینگ یک زنجیره عرضه با استفاده از شبکه صف – الزویر

  • دانلود مقاله ترجمه شده مدلینگ یک زنجیره عرضه با استفاده از شبکه صف – الزویر

    دانلود مقاله ترجمه شده مدلینگ یک زنجیره عرضه با استفاده از شبکه صف – الزویر

    • مرکز دانلود فایل نگارا | دانلود مقاله ترجمه شده مدلینگ یک زنجیره عرضه با استفاده از شبکه صف – الزویر

      دانلود مقاله ترجمه شده مدلینگ یک زنجیره عرضه با استفاده از شبکه صف – الزویر


      دانلود مقاله ترجمه شده مدلینگ یک زنجیره عرضه با استفاده از شبکه صف – الزویردسته:

      کامپیوتر و IT

      بازدید: 17 بار
      فرمت فایل: pdf
      حجم فایل: 1091 کیلوبایت
      تعداد صفحات فایل: 32

      مدلسازی یک زنجیره تامین با استفاده از شبکه ای از صف ها

      قیمت فایل فقط 10,000 تومان

      خرید

      فایل دانلودی فقط شامل فایل ترجمه شده با پسوند pdf بوده و فایل
      انگلیسی در آن موجود نمی باشد.

      بخشی از ترجمه فارسی مقاله:

      1. مقدمه
      1.1. نگاه اجمالی
      کاربرد مدل های صف برای بررسی مسائل زنجیره تأمین طی سالیان
      بسیاری صورت گرفته است. در سال 1940 مدل های صف برای انواع مسائل
      تداخل ماشین ها استفاده شد(یعنی چه تعداد تعمیرکار برای اختصاص
      جهت نگهداریِ(نت) مناسبِ یک سیستم احتیاج است)، همچنین برای حل
      این مسئله که چه تعداد اپراتور تلفن برای کنترل ترافیک تماس ها
      لازم است. اگر تعداد خدمت دهندگان زیاد باشد هزینه سرویس زیاد می
      شود ولی زمان انتظار کاهش می یابد، که باید تحلیل شود که مدل های
      صف برای تحلیلِ این موازنه (trade off)استفاده می-شوند.
      مدل های صف تعداد بهینه خدمت دهنده را جهت حداقل کردن هزینه ها
      محاسبه می کنند که میانگین نرخ ورود سفارشات، میانگین نرخ
      خدمتدهی، هزینه فرصت زمان انتظار مشتری برای سفارش(زمانی که مشتری
      رضایت نداشته باشد) و هزینه ی عملیاتی خدمت دهی را در نظر می
      گیرند. مدل های صف برای تعیین اطلاعات استقرائی، نه تنها برای
      تعیین معیارهای کاراییِ مهم مانند طول صف، زمان خدمت دهی و زمان
      انتظار، بلکه برای تعیین معیارهای دیگرِ کارایی مانند: احتمال هر
      تأخیری که اتفاق خواهد افتاد، احتمال تأخیر بیشتر از مقدار از پیش
      تعیین شده، احتمال بیکاری تمام امکاناتی که خدمت ارائه می دهند،
      زمان تأخیر مورد انتظار برای تمام این امکانات و احتمال بازگشت به
      خاطر عدم انطباقِ انتظار در سیستم با زمان انتظارِ مورد قبول،
      استفاده می شوند. برخی از انواع مسائل صف شامل تعیین تعداد مناسب
      امکانات ارائه ی خدمت برای پوشش تقاضای مورد انتظار و نیز تعیین
      کارایی و تعداد انواع خدمت دهندگان در امکانات ارائه ی خدمت می
      گردد [1]. Suri کاربرد نظریه ی صف را جهت تعیین جوابی دقیق برای
      مسائل زنجیره تأمین پیشنهاد داد [2].
      تشکل های تولیدی نسلِ حاضر مانند زنجیره های تأمین جهانی، سازمان
      های مجازی و سازمان های تجارت الکترونیک به سمت تحقیقات در زمینه
      ی چارچوب مدلسازی سازمانیِ مناسب برای محیط توزیع هدایت شده اند.
      زنجیره تأمین را می توان شبیه به یک خط لوله ای از جریان اطلاعات
      و مواد بین تأمین کنندگان و مشتریان دانست. از نقطه نظر عملیاتی،
      این خط لوله مانند پروسه ای از فعالیت ها کار می کند و این فعالیت
      ها توزیع می شوند، بنابراین کلمه ی “زنجیره” می تواند با کلمه ی
      “شبکه” جایگزین شود [3]. هر کارخانه در وسط شبکه ای از تأمین
      کنندگان و مشتریان قرار دارد.
      زنجیره تأمین شبکه ای از سازمان های مرتبط و وابسته است که جهت
      کنترل و مدیریت و بهبود جریان از تأمین کننده به مشتری با هم کار
      می کنند [4]. از آنجا که مدیریت زنجیره تأمین یک مفهوم
      market-driven است، بایستی نقطه نظر مشتری اتخاذ گردد. به همین
      دلیل مفهوم “پروسه” در لجستیک بدلایل استراتژیک تعریف شده است[5].
      تعاریفی از “پروسه” و “فعالیت” در [6] ارائه شده است. فعالیت ها،
      سیستم را کارکرد گرایانه ارائه می-کنند. فعالیت ها می توانند زمان
      بندی شوند و نیاز به زمان و منبع دارند. وا ژه ی “پروسه” رفتار
      کلی سیستمِ صنعتی را ارائه می دهد. این یک توالیِ منطقیِ فعالیت
      ها برای درکِ یک هدفِ از قبل تعریف شده است. یک پروسه می-تواند
      برنامه ریزی شده، اما بندرت زمانبندی شود. هدف بطور کل بیان شرایط
      تأخیر، کمیت و کیفیت است. در میان این ویژگی ها، تأخیر بیشترین
      حساسیت را دارد. در این مقاله، ما پروسه ی اصلیِ هر سیستمِ تولیدی
      را بعنوان “شیوه ی پاسخ به سفارشات” در نظر می گیریم. این عملی را
      نشان می دهد وقتی که به کارایی سیستم مدیریت زنجیره تأمینی که
      ورودی ها “سفارشات” و خروجی ها “کالاها” هستند را نشان می دهد.

      قیمت فایل فقط 10,000 تومان

      خرید

      برچسب ها :
      دانلود مدلسازی یک زنجیره تامین با استفاده از شبکه ای از صف
      ها
      ,
      مقاله مدلسازی یک زنجیره تامین با استفاده از شبکه ای از صف
      ها
      ,
      تحقیق مدلسازی یک زنجیره تامین با شبکه ای از صف ها

    براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

    download (1)

    برچسب ها: دانلود,مقاله,ترجمه,شده,مدلینگ,یک,زنجیره,عرضه,با,استفاده,از,شبکه,صف,,الزویر,

    [ پنجشنبه 11 مرداد 1397 ] [ 16:16 ] [ کاووسی فر ]

    [ ]


براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: دانلود,مقاله,ترجمه,شده,مدلینگ,یک,زنجیره,عرضه,با,استفاده,از,شبکه,صف,,الزویر,
[ پنجشنبه 11 مرداد 1397 ] [ 16:24 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سوپرمارکت های آنلاین

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: سوپرمارکت,های,آنلاین,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:50 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد